Geluk zit in een klein hoekje... ook in 2016 !

Bron : 'Te gast bij Florina', Veerle Dobbelaere
Het geluk zit soms in 'n klein (tuin)hoekje ! ... met deze slogan is mijn blog in 2015 van start gegaan. Schoorvoetend zette ik mijn eerste stappen in blogland... in het begin was het een beetje zoeken; ik had dan ook zo veel te vertellen en te delen. Al gaande en al schrijvende vond ik het geluk en het plezier in mijn tuin, de natuur en ook in mensen.  In het afgelopen jaar heb ik namelijk een paar fantastische mensen (beter) leren kennen. We hebben samen letterlijk lief en leed gedeeld. Mensen die me kennen, zullen zich soms in mijn blog posts herkennen of tegenkomen. En ja, het zijn niet alleen planten en bomen die me inspireren, maar ook mensen die samen het geluk voor me maken, dag in dag uit, het hele jaar door. 
Ook in 2016 wil ik blijven op zoek gaan naar die onverwachte kleine geluksmomenten. Ik kan niet wachten tot het nieuwe jaar zich aandient. Voor het nieuwe tuinjaar moet ik nog een beetje wachten -alhoewel, met de huidige winterwarmte kan je de eerste bloesems al waarnemen- wanneer de natuur open bloeit en zich weer volledig vrijgeeft. Om dan op ontdekkingstocht te gaan... samen met jou ! 
Een fantastisch 2016 gewenst ! 

Reacties

  1. Een Gelukkige-Momenten-2016 ook voor jou. Wat een fijn digitaal tuinhoekje is dit, dankjewel! Béné

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel ! Voor jou ook het allerbeste & allermooiste voor 2016 !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts