HAPPY BIRTHDAY !

1 jaar 'Lou's Tuinhoekje' : hieperdepiep, hoera ! 
Vorig jaar rond deze tijd werd een droom van een eigen blog werkelijkheid en schreef ik voor het eerst online -weliswaar met een klein hartje- wie ik ben, waarvoor ik sta, waarvan ik zoal droom en waar ik dagelijks dat klein geluk probeer terug te vinden. 
Eén dag later publiceerde ik mijn eerste geschreven stukje, en nu één jaar later ben ik fier op alle partjes geluk die ik tot nu toe daar buiten in het groen gevonden heb. 
Samen vormen al die stukken een heerlijke taart, waaruit eenieder mag kiezen, waar hij op dat moment zin in heeft. 
Zin in iets zoets, lees dan een blog post over de Fruittuin; voel je de lente al in je bol, ga dan op zoek naar een artikel over Bloembollen. Staat je hoofd meer naar gewoon genieten? Kies dan een stukje over Pure verwennerij. Kortom, voor elk wat wils, zoals het op een echt verjaardagsfeest hoort te zijn !

hoogtepunten waren 'Buur Bram en zijn artisjokken', de zoektocht naar 'Groot Geluk' in Aaigem en een speciale vermelding op de Facebook-pagina van de sympathieke -bijna BV-dames van Hands off my FOOD. 
Mijn persoonlijke favoriet is misschien wel de weg naar Blueberry Field, omdat ik zo'n grote blauwe bessen-fan ben én omdat dit snoepparadijs door manlief werd aangelegd. Of de 'Ode aan de Tuinprofessional', net omdat het zo persoonlijk is en omdat het opgedragen is aan iemand die me heel dierbaar is. 

Ik hoop dat ik zeker nog een jaartje verder mag bloggen; ik ben namelijk absoluut nog niet uitverteld, en ik heb mijn zoektocht naar die kleine stiekeme gelukmomentjes in het groen nog niet gestaakt. 

En, wat is jouw favoriet stukje van mijn blog-taart ? 

Reacties

Populaire posts