Laat een vrouw blozen met pioenrozen

'Er staat iemand met bloemen voor je aan de voordeur!' waren de woorden van manlief. Ik ging kijken en stond voor een enorme roze wolk aan duizenden pioenrozen. Met dààrachter een glunderende buurman, Buur Bram.
'Alsjeblief, voor jou!' Zijn glimlach werd meteen op mijn gezicht weerspiegeld, maar dan met de nodige blos erbij. 'Oh!' kon ik enkel uitbrengen. 'Die zijn werkelijk prachtig!'
Buur Bram ken je vast nog wel van vorig jaar, toen ik het populaire stukje over zijn artisjokken schreef. Woorden die door velen reeds werden gelezen en de inhoud ervan geprezen. http://loustuinhoekje.blogspot.be/2015/08/buur-bram-zijn-artisjokken.html
Dat ik dankzij Bram in de mooiste en leukste straat van ons Oostvlaams dorpje woon, wist ik al. En dat heeft hij vandaag nog maar 'ns bevestigd ! Dankjewel, buur ! Je bent één uit de duizenden, net zoals de duizend pioenrozen die je me vandaag gaf !
Voor meer info over Bram's snijbloemen zie :

Reacties

Populaire posts